Könyvelő program - Főkönyv, vezetői információs rendszer, controlling

A modul szerepe: a kettős és egyszerűsített kettős könyveléshez kapcsolódó feladatok elvégzése. Fogadja a számlázásból, anyagnyilvántartásból, bérszámfejtésből, stb. modulokból érkező főkönyvi feladásokat, lehetőséget biztosít az egyéb fennmaradó tételek könyvelésére és elkészíti a szükséges listákat, nyomtatványokat. Szabadon beállítható Excel táblák segítségével biztosítja a felhasználó cég számára fontos vezetői információs rendszer, controlling kimutatásokat. Önállóan, a vállalatirányítási rendszer többi moduljától függetlenül is használható könyvelő programként.

A modul főbb jellemzői, funkciói:

  • Törzsadatok:
    • számlatükör: számlaszám(max.15 karakter hosszú), 3 féle megnevezés, ágazati besorolás, összesítő sor (igen/nem). Összesítő sorra nem lehet könyvelni, a fökönyvi kivonatban és egyéb listákon automatikusan összegzi rá az alája tartozó számlákat. A főkönyvi számlához megadható 3 féle megnevezés lehetőséget ad idegennyelvű főkönyvi kivonat készítésére. (A számlatükör a programcsomag teljes egészében egységesen használható.)
    • partnerek - megegyezik a számlázásban használt partnertörzzsel
    • dolgozók - megegyezik a bérszámfejtésben használt dolgozótörzzsel
    • egyéb analitikus kartonok
    • felhasználási helyek (munkaszámok)
    • mértékegység hozzárendelés főkönyvi számlákhoz
    • paraméterek beállítása
  • Tételek rögzítése: A főkönyvbe kétféleképpen kerülhet adat: másik modulból főkönyvi feladással vagy ebben a könyvelő programban rögzítve. A tétel rögzítésekor kiegészítő adatként megadható:
    • felhasználási hely (munkaszám)
    • a tételhez kapcsolódó mennyiség + m.egys. adat (pl. 12 méter hosszú kerítés lefestése)
    • másodlagos főkönyvi szám (elsődleges 5-ösnél 6-os,7-es vagy fordítva)
    • naplóba sorolás (vevő napló, szállító napló, bank napló, pénztár napló, vegyes napló, …)
  • Listák:
    • főkönyvi karton(-ok), tetszőleges időszakra (ellenszámlánként is csoportosítható)
    • főkönyvi kivonat + számlaosztály összesítő, tetszőleges időszakra
    • naplótételek listázása tetszőleges időszakra
    • ÁFA kimutatás tetszőleges időszakra (önrevíziót okozó tételek külön listázhatóak)
    • felhasználási helyek szerinti gyűjtés tetszőleges időszakra, tételes vagy összesített formában
    • másodlagos főkönyvi szám szerinti listák (kartonok nyomtatása, összesítő listák, speciális - a felhasználó által megadható adattartalmú - listák)
    • könyvelést ellenőrző listák
  • Speciális (a felhasználó által is szabadon beállítható – Excel táblázatok) listák készítése: Lehetőség van Excel mintafájl alapján tetszőleges Excel táblázat készítésére. A felhasználó a mintafájl jegyzet rovataiban adhatja meg, hogy abba a cellába milyen adatokat gyűjtsön be (összesítsen) a program. A terv/tény/bázis adatok szerepeltetése ily módon a felhasználó igényeinek leginkább megfelelő kinézetű (felépítésű) táblázatban oldható meg. A mintafájlokhoz hozzárendelhető a lista elnevezése (kódja), amely segítségével a lista később is egyszerűen lekérhető. Egy rovat tartalmának kiszámításához a főkönyvi tétel rögzítéskor megadott adatok közül bármelyik felhasználható (pl. számlaszám, halmozott vagy időszaki forgalom értéke,egyenlege, másodlagos számlaszám, stb.). Lehetséges felhasználás :
    • mérleg vagy idegen számlarend szerinti kivonat készítése
    • vezetői információs rendszer, controlling táblák készítése

Töltse le és próbálja ki a BINOM 2.0 ERP - Integrált vállalatirányítási rendszert kötelezettség nélkül. Használata gyors és kényelmes, széleskörű elemzéseivel, naprakész kimutatásaival támogatja Önt munkájában. Ellátott feladatok: számlázó program, készletnyilvántartó program, tárgyi eszköz nyilvántartó program, bérszámfejtő program, szervíz program, útnyilvántartó program, könyvelő program, pénzügyi nyilvántartó program, controlling, vezetői információs rendszer.